2009. június 28., vasárnap

Eden Beach 06.27.

Jővő héten várok Mindenkit a születésnapomon! Főszerepben a barátaim
Az este folyamán veletek lesz :
Bozóky vs Lipóczy,FlameMakers,Bruckmann,Wallas és Surprise
és akik a plakátról lemaradtak : Miller és Dragon S
Reggeli befejezés ....



Hard Wall


Ma ez volt a divat: 1 fiú 2 lány



Jay lüktet :)


Hangulatban





Eden Demons




"Jól éreztem magam,ezt nem gondoltam volna"(Jay Lumen)



Forza Ferrari?



Retro cowboys



Partyfaces




Ezt nem lehet magyarázni,ezt át kell élni...



Szedjük le a Dj-t a pultból



Az Éden heti párjai!



Jay munka közben




Jay Lumen és Én




Dj Miami "házigazda" szerepben





1 fiú 2 lány ,ez az igazi ÉDEN





Roberto itt még nem tudta mi vár rá :)



Ők már törzs vendégek :)





Éden érzés






/2 = Pertu




Andrewboy in Eden Beach




A levezetés Jay Lumennek is bejött




Tic Tac




Így zártunk 5 órakor!




Az éjszakát Dj Miami kezdte a nyár nagy slágereivel,majd 1 órakor átadta a stafétát Andrewboynak,aki remek szettje után nagyon nehezen adta vissza pultot(dicsérve ezzel közönségünket) az est házigazdájának!Fél 3- ra Jay Lumen is befutott és veretett 2 órás szettet.




Ezt a remek kis éjszakát én zártam(pontosan 6+1 zenével),amely után kérdések nélkül kijelenthetem Magyarország legjobb és legnyitottabb vidéki közönsége most is velünk volt.


Köszönjük!


A képek Koprinak és Normannak köszönhetőek



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése