2009. június 21., vasárnap

Szombaton Szombathelyen és Zalaegerszegen játszottam!

Szombathely Romkert - Club RoboWallas


Itt kezdtem! Dj Wallas & Eric Morph - Portrait

a V.I.P-ből


Ez a látvány fogadott 3 órakor

Szombathely "szentivánéj" hangulat



A nosztalgia rész is tele volt



Riverside



Romkert feeling


Buli reggelig

Zalaegerszeg


Kecskemétről délután indultunk,mert egy fesztiválon játszottam Zalaegerszegen Dandy-vel,Sterbinszky-vel,Antonyo-val,AndrewBoy-jal,Kincses-sel,Matthew-
val,Randall-lal Letter B-vel! Kincses Szabi után vettem át a pultot,ahol slágerből kellett "átépülnöm",hiszen engem 2 órakor AndrewBoy váltott. A lényeg az,hogy rendkivül lelkes kis közönségnek pakolgathattam a "külföldi" lemezeket.Az egerszegi "egyórás" szettem után 2 autós különítménnyel indultunk Szombathelyre a Romkert-Clubba!



Szombathely


3 órakor érkeztünk meg és fantasztikus látvány fogadott bennünket,a klub még teljesen tele volt,mindenki tombolt és jól érezte magát "szentivánéjen"
Reggel 6 -óráig játszottam vegyesen keményet és finomabbakat.
Köszönöm Szombathely ,egy élmény volt!










Annak ellenére,hogy 740 km-t és 8 órát utaztunk,szép kis szombatéjszakát tudhatunk magunk mögött.Délelőtt 10 órakor érkeztünk haza Kecskemétre fáradtan,de megtelve "kalanddal" és élményekkel...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése