2009. július 12., vasárnap

A héten egy kicsit elvesztem...

A "nagy"nap

Egykori iskolatárs,most már barát és kolléga Surprise

Megérkeztem...



kedvenc közönségem :)




Dragon S vendégként


Balázs elszavalta nekem a Boldog születésnapot!





2009. július 4. Eden Beach FlameMakers





Múlt héten kevesebb bejegyzés volt,mint azt tőlem megszoktad! Most pótolom egy kicsit a lemaradást!


Ennek persze volt oka hiszen múlt pénteken életem legfontosabb fellépésén vettem részt, pénteken volt az esküvőnk!!!! :)


Szombaton születésnapi megmozdulásom volt 2 helyen,tulajdonképpen azokon a helyeken,amelyek az elúlt években a legfontosabbak számomra!



Kecskeméten kezdtem a Passion - Kertben,ahol 1/2 3-ig melegítettem az engem váltó Peat Jr -nak.


Fél 3 -kor elindultun k Szelídre,ahol ezen az estén Rengeteg Dj barátom játszott!


FlameMakers Danik kezdtek, Dj Bruckmann reszelt utánuk,majd Balázst váltottam én a születésnapomon,nem sokat zenéltem,hiszen Surprise már alig várta,hogy kezdhessen az Őt váró közönségnek!


Jelentem a nászút jól sikerült,pihenten érkeztünk haza Kecskemétre!


Ezen a héten is 3 fellépésen vagyok már túl,ahogyan azt már olvashattad netes naplómban,Tőserdő szépe Fesztivál Bárány Attilával pénteken. Szombaton Szarvas Azték Dragon "S"-sel és Szelid Eden Beach Dj Flash-sel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése