2009. július 23., csütörtök

Zenta




Tegnap éjszaka Zentán zenéltem Szerbiában!


A fesztivál kedden kezdődött,rengeteg fellépővel ,több színpadon, még több programmal!Kedd éjszaka a Dance -Arénában (itt játszottam én is),Billy Sizemore,Dragon "S" és Bárány Attila,szerdán Dj Maxy,Sterbinszky és én rúgattuk a sátor oldalát belülről!


Maxy 2 órás szettje után Dj Sterbinszky állt a pult mögé,aki a tőle megszokott és elvárt 2 órás szettet hozta,sok saját darabbal és remixxel.Pontosan 2-kor kerültem a lemezjátszók mögé,ahol egy eszméletlenül jó közönségnek zenélhettem közel 2 és fél órát!


Ami a csövön kifért, egy kis vissza tapssal közösen ünnepeltük meg a fesztivál 2. éjszakáját,ahol szombat estig karneváli lesz a hangulat.
A nagy színpadon Zanzibár,Aurora,Supernem,Rúzsa Magdi,Depresszió,Kowalsky meg a Vega,Sugarloaf,Mester Tamás...


Bővebben : www.nyarijatekok.eu


Dance Arena
július 21. kedd:
Bárány A., /HU/
Dragon S, /HU/
Billy Sizemore /SRB/
július 22. szerda:
Sterbinszky,/HU/
Wallas, /HU/
Maxy /SRB/
július 23. csütörtök:

Rádió 88 DJ’s
P.E.T. /Nacsa N/BiggiBoy
Chris /SRB/
július 24. péntek:
Andro, /HU/
Lennard, /HU/
Dexter, /SRB/
július 25. szombat:
Kincses and Vasovski AKA Frisco Kids, /HU/
Noyz /SRB/
Dj Steeve /SRB/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése